25 mai 2007

Prima gura de aer


Ne place sa fim complicati. Spunem aceleasi lucruri, exprimam aceleasi dureri, dar folosim alte cuvinte. N-am putea estima daca suntem superiori altora (sau mai bine zis, celorlalti) sau doar epatam. Pe principiul idei putine, dar fixe, ne insusim opiniile altora, afirmatiile altora, cu toate astea, exprimam idei proprii (parerea mea!) Unii dintre noi ne dam seama ca viata da palme celui ce doarme. De aceea ne dorim (dar nu suficient de tare) in fiecare zi sa fim mai buni. Desi ne-am dori sa credem ca e asa, somnul ratiunii nu naste... gemeni. Vrem sa ne exprimam liber (si eventual bine). Dar cat de bine ne exprimam? E.. unii dintre noi, suficient de bine (oare?) incat sa ne multumim pe noi insine. Vorbim, scriem, dar avem aceeasi senzatie ca nu ne aude, citeste nimeni. Suntem aici, acum, pentru ca ne dorim ceva mai bun. Orice! Cerem prea mult? Sunteti ceea ce sunteti! Si am mari pretentii!

2 comentarii:

Dudu Vasile spunea...

deci nu ai facut nicicum referire la mine in acest post. boooon... ca eu m'am gandit pt 3 secunde ca te'ataci pt "reverenta" furata, sau mai bine zis, iata, doar imprumutata. dar nu. tu, cu ale tale... respetc

Anonim spunea...

Bine ai venit in cartier. :D