25 mai 2007

Pe-un asfalt privat!

Intrebare: Cat inalbitor?!
Raspuns: Pana iese 'negreala!!!

O plimbare printr-un hypermarket bucureştean în ziua referendumului. Un lucru obişnuit dacă ne gândim la ieşirile Mele aşa-zis spontane. Oricum sunt mediatizat de jurnalisti fara nicio problema. Sambata am repetat figura şi M-am dus la cumpărături cu nevasta-Mea. Am fost urmărit de presă, însă, cum în magazin era interzis filmatul, operatorii au rămas în parcare. O jurnalista (cica!) a intrat în hypermarket şi m-a filmat cu telefonul mobil. Acelaşi lucru l-au făcut şi alţi cumpărători aflaţi în preajma Mea. Un gest care iniţial nu M-a iritat. Chiar am intrat în dialog cu reporterul. Eram foarte calm şi relaxat. Asta pana la iesirea din magazin. Ca sa vezi atunci ce suav am gratulat-o! Restu’ e cancan! Pardon, tamtam!

Un comentariu:

Rrarresh spunea...

misto :) :P Ma bucur sa vad ca ti-ai facut blog :) www.rrarresh.blogpspot.com :) Keep up the good work :)