06 noiembrie 2007

Opriti Pamantul, vreau sa cobor.


Lumea mea in care traiesc este fascinanta! In lumea mea vad asta in fiecare zi. Cand merg pe strazile din lumea mea, cand vad oamenii din lumea mea, cand citesc pe strazi ziarele scrise de oamenii din lumea mea...

Iata de pilda, am aflat ca 80% din populatia lumii este dispusa sa-si schimbe modul de viata pentru a combate incalzirea globala. Conform unui sondaj realizat in 21 de tari, patru din cinci oameni sunt pregatiti sa faca sacrificii personale, pentru a rezolva problema incalzirii globale. Deci, posesorii de auto (extrem de) scumpe renunta la ele si aleg bicicletele. Sa mori tu, sondajule!

Dar despre raportul National Geo care ne atrage atentia ca dispar pestii de apa dulce ai auzit? Raportul ala care zice ca peste o treime dintre speciile de pesti de apa dulce din Europa sunt in pericol de disparitie. De vina cica ar fi pescuitul excesiv, poluarea si niste baraje care duc la separarea raurilor...

Oricum important e ca vrem sa combatem incalzirea globala. Oare in lumea mea oamenii vor sa combata incalzirea globala? Stii, in lumea mea, traficul rutier va fi blocat inca 2 ani. Poate apoi va combate si lumea mea incalzirea globala. Intre timp, se vor mai vinde cateva sute de automobile. Se vor mai construi 5 complexuri rezidentiale. Cateva mall-uri pe alocuri, cladiri de birouri si parcari. Pe principiul ce-i prea mult, strica, la ce bun atat spatiu verde in lumea mea?

In alta ordine de idei, la nivel mondial, inca 29 de centrale nucleare sunt in constructie. Probabil nu se vor construi in tarile care vor sa combata incalzirea globala. Alea 21 de tari sunt impotriva, sigur...

Oricum sa nu uitati sa va cumparati biciclete! In lumea mea, nu se obisnuieste. Iar acolo traiesc si eu...

5 comentarii:

Rrarresh spunea...

Am modificat, tinere. Oricand, cu cea mai mare placere! Te salut!

Warmer Climes spunea...

Noi si lumile noastre, stimabile. E foarte greu cu ce ducem pe umeri.

Glaube spunea...

Intrebarea "unde vom ajunge?" nici nu-si mai are locul. E atat de usor sa intuiesti...

Anonim spunea...

incet incet... poate schimbam ceva

Glaube spunea...

Deseori ma surprind in pozitia de a nu-mi dori nimic altceva decat un petic de cer curat. Un colt de liniste si miros e iarba prospat taiata. Deseori ma surpind in pozitia de a-mi dori sa plec din... lumea mea.